LivetMedIda

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Amanda Olofsman - 20 oktober 2014 19:42

Äntligen har vi hittat nånting som vi verkligen tycker är roligt och inte nog med det, Ida är tillochmed trött efter att få använda nosen!  

  Jag har valt att söka te, ekologiskt, fairtrade märkt mullbärste i påse. Det är det enda te'et som jag har hemma men inte dricker så då använder man det till nånting annat. Jag har tejpat fast påsen inuti en föredetta rallylydnadskon men för att hon inte ska börja markera tejpen har jag tejpat i en annan tom kon också. Hon har nog börjat förstå vad det är hon ska leta efter också, det är så kul att se henne använda nosen, hon som aldrig tyckt om nosarbete alls. 

   Jag tror jag kommer träna in en frysmarkering men jag vet inte, förut ville jag ha en liggmarkering men frysmarkering känns tydligare på nått vis.Jag måste i varje fall bestämma mig för vilken markering jag vill ha innan nästa pass så jag kan jobba emot det.

   Jag filmade dagens pass men jag har inte lyckats lägga upp den på youtube än, men jag slänger in den här också när den är uppe. 


Slänger in en gammal bild på oss bara för att :)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen om papillonen Ida och hennes konstiga matte som alltid ska försvinna på skogspromenaderna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards